2016. május 11., szerda

Kecskesajtos tojásrántotta

Sokáig hadilábon álltam a kecskesajttal - megjegyzem, a kecsketejjel még mindig így vagyok. :) Viszont a sajtot egyre több mindenbe használom. Újabb éjszakázás után, az a furcsa helyzet állt elő, hogy nem volt kedvem konyházni. Szégyellem, de így van. Viszont az éhség mégis csak kikergetett a konyhába. :) A napokban vettek krémes kecskesajtot a Lidl-ben, így ezzel dobtam fel a tojásrántottát :)

4 szelet bacont felcsíkoztam, 2 szelet főtt, füstölt sonkát szintén. Ezeket kissé megpirítottam 2 ek felforrósított vajon. Amikor már szép színük lett, hozzáadtam 2 felkarikázott újhagymát és ezzel is sütöttem egy kicsit. 5 tojást felvertem és ráöntöttem az előzőekre. Sóztam borsoztam, összesütöttem. A végén rámorzsoltam kb. 10 dkg kecske krémsajtot. Tetejére pici pirospaprikát szórtam és snidlinget.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése