2020. augusztus 29., szombat

Szerelmetes padlizsán

Agnes Szlovákiában él. Olyan tálakat, salátákat, ételeket varázsol szinte naponta, hogy úgy szedegetem fel az államat a földről! A közelmúlt egyik kompozíciójánál írta le ezt a már nevében is gyönyörű padlizsán ételt! Alig vártam, hogy elkészíthessem...


2 padliszán közepesen félbevágtam, éles kézzel a vágott felületüket bekockáztam. Elkevertem 1/3 csésze olívaolajat 1 tk római köménnyel, sóval, borssal, őrölt korianderrel és kevés chiliporral, majd ezt a keveréket elosztottam a padlizsánokon, alaposan beledörzsöltem.
180 fokos sütőben kb. 50 percet sült.


2 pohár natúr joghurtot elkevertem 1 ek mézzel, 1/2 citrom levével, kb. 2 ek olívaolajjal és sóval. Ezzel a szósszal locsoltam meg a megsült padlizsánok tetejét és megszórtam gránátalma magokkal.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése