2020. augusztus 15., szombat

Érik a füge...

... sajnos nem nálam! Van egy gyönyörű fügebokrom, 2 db(!) füge van rajta, de azok sem fognak beérni. :(
Viszont a keddig kirándulásunk alkalmával Géderlakon élő barátnőm - Edit - csomagolt nekem frissen szedett fügét és persze sok minden mást is. Hát, ebből a fügéből készítettem ma ezt finomságot, merthogy itthon van a fiam is! :) Ő nagyon szereti a különlegesebb ételeket. :)


A világ legegyszerűbb dolga elkészíteni! :)
Félbevágtam a jó érett fügéket és mindegyikre tettem egy-egy darabka kéksajtot. Meglocsoltam tavasszal eltett bodzás mézzel (de bármilyen méz tökéletes hozzá!)
Sütőben addig sütöttem, amíg a sajt megolvadt.


Tálaláskor tekertem rá kevés színes borsot. Nagyon finom a kisült mézes-sajtos lével meglocsolva! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése