2018. július 24., kedd

Sárgabarackos pohárkrém

Györgyusz barátnémnáltaláltam az alapötletet, de egy picit tovább fejlesztettem, mert az eredeti receptben csak tejszínhab van, én viszont tettem hozzá mascarpone-t is. :)


5 szem sárgabarackot negyedeltem és 4 ek cukorral és pár csepp citromlével 5 percig főztem.  Hagytam teljesen kihűlni.
4 dl tejszínt 1 cs habfixálóval keményre vertem, majd tovább verve a géppel, belekevertem 25 dkg mascarpone-t is. A végén óvatosan beleforgattam a barackot.
Poharak aljába amaretti kekszeket morzsoltam (kb. 5 db-t minden pohárba), majd ráadagoltam a sárgabarackos krémet. Tetejére is kekszet morzsoltam és most a hűtőben várja, hogy jól lehűljön.


Javaslom, ha elkészül a krém, kóstoljátok meg, nekem nem volt elég édes, így még egy kicsit édesítettem rajta.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése