2018. július 9., hétfő

Egészben eltett koktélparadicsom

Szerintem ez a finomság salátákba, szendvicsekhez, de akár grillezett sajtokhoz lesz tökéletes. Kétféle színű koktélparadicsomból csináltam, ám még szebb lesz, ha többféléből készítjük. De most csak pirosat és narancssárgát kaptam...


Hozzávalók: 3 kg színes koktélparadicsom, 1 púpozott ek só, 2 ek 10%-os borecet, 2 fej fokhagyma, 1 cs friss, vagy 3 ek szárított bazsalikom, 3 ek zöldfűszer (oregánó, kakukkfű, majoránna)

A paradicsomokat szétosztjuk steril üvegekbe. Forraljunk fel 2 l vizet sóval, ecettel, 8-10 fokhagymagerezddel, zöldfűszerekkel. Telemerjük az üvegeket, lefedés nélkül 120 fokos sütőbe toljuk 1 órára. lezárjuk a sütőt és az üvegeket is, hagyjuk a sütőben kihűlni.


Én nem tettem el most 3 kg paradicsomot, kb. 1 kg-ból csináltam. A többi hozzávaló mennyiségén nem változtattam, nekem így lett finom! :)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése