2015. június 11., csütörtök

Zsenge zöldbabfőzelék feltéttel

Nem írom még le, hogy milyen feltéttel kínáltam a főzeléket, ugyanis "ő" a soron  következő blogkóstoló része. A nekem sorsolt - és szívemnek igencsak kedves - blogból több mindent is elkészítettem, és talán szombaton készítek belőle posztot.. De előtte holnap még ügyeletes leszek. És erre főztem ma zöldbabfőzeléket. Sütöttem még palacsintákat is, így éhen halni nem fogunk...

1 kg zöldbabot feldaraboltam - tisztítani igazából nem is kellett, annyira zsenge még.Kevés zsiradékon, némi vízzel megpároltam. Sóztam, borsoztam, tettem bele egy kevés natúr lecsót és 3 gerezd apróra vágott fokhagymát, majd fedő alatt közepes lángon puhára pároltam, a fedőt levéve pedig zsírjára sütöttem. Ekkor szórtam meg pirospaprikával és 3 ek liszttel. Jól összekevertem, öntöttem még rá hideg vizet és összefőztem. 2 pohár tejfölt elkevertem kevés főzőlével, hozzáadtam a főzelékhez. Kevés ecettel ízesítettem még.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése