2015. június 20., szombat

Nagyon rövid szabadság a tanyán

Sajnos tényleg rövidre sikeredett. És az igazi nyári időjárás is tovatűnt, de nagyon-nagyon jól éreztük magunkat. Muszáj volt ma hazajönni, mert a zuramat a jövő héten megműtik - egy kisebb beavatkozásra van szüksége - és a hét elején már menni kell az előzetes vizsgálatokat elvégezni. Pár képet azért készítettem, hadd mutassam meg őket. Első nap, amikor leérkeztünk, azonnal grillezni akartam. Még itthon előkészítettem őket:

Ez persze így nagyon jól néz ki, de grillen megsütni azért nem túl egyszerű. Fóliába csomagoltam egyenként és bedugtam a parázsba. Majd kicsomagoltam és rácsra tettem, de bizony a legtöbb szétesett. Talán meg kellene tűzni őket egy hústűvel..
Aztán tegnap is grilleztem, a rib eye steak végre úgy sikerült, ahogyan szeretem:


A "cicánk" is jött minden nap, és napról-napra egyre közelebb merészkedett. Most persze fáj a lelkem, hogy megint ottmaradt...

Reggel a hársfánk:
Nagyon szeretem a pipacsot. Egyetlen szál nyílt ki a sziklakertemben, gyorsan körberaktam kövekkel, hogy tudjam majd, hol ne irtsam ki... :)
Sherpa kutyám sírját ez a Teneriffe-ről származó kő jelzi:
Két nagy csokorral szedtem:
Szörp/szirup lett belőle:
A liter vizet sziruppá főztem 1 kg cukorral. Beleszórtam két nagy csokot (A fenti kép duplája mennyiségű) levedulavirágot és hagytam egy éjszakán át ázni. Másnap beleszórtam egy csapott ek citromsavat és újra felfőztem. Üvegekbe töltöttem és dunsztban hagytam kihűlni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése