2014. szeptember 25., csütörtök

Borsópörkölt virslivel

Gyakran vagyok ügyeletes. És mindig egy fejfájás, hogy milyen ételt vigyek magammal. Mindig valami olyasmi kell, amit az ügyelet előtti nap, munka után meg tudok csinálni. Így esett a választásom ma a borsópörköltre. Rettentő finomra sikeredett! :)
És tényleg gyorsan elkészült. 1 nagy fej hagymát apróra vágtam, kevés olajon megdinszteltem. Beleszórtam egy kockákra vágott zöldpaprikát és egy nagy, szintén kockákra vágott paradicsomot. Picit pároltam együtt őket, majd hozzáadtam 2 gerezd apróra vágott fokhagymát és egy bő ek pirospaprikát. Felöntöttem 3 dl vízzel. Ekkor szórtam bele 1 kg mirelit zöldborsót. Sóztam, borsoztam, kevés ételízesítőt és 1 dl ketchup-ot is adtam hozzá. Fedő alatt puhára pároltam. Ekkor hozzáadtam 2 pár, karikákra vágott frankfurti virslit. 1 ek lisztet elkevertem egy kis pohár tejföllel, egy kevés pörkölt-lével és ezzel még összefőztem a pörköltet. A végén megszórtam egy jó nagy csokor apróra vágott petrezselyemmel.

1 megjegyzés:

  1. Még sosem ettem borsópörköltet, de nagyon jól néz ki, úgyhogy tuti kipróbálom! :)

    VálaszTörlés