2022. január 1., szombat

Kolbászos lencseleves és rakott bejgli

 Évek óta megfőzöm ezt a lencselevest újév napján, a bécsi ünnepi koncert hangjaira :) Nem rajongok a lencséért, de ez a leves elmondhatatlanul finom!

Nem szokott nagyon maradni bejgli, de most így esett... Nem akartam hagyni, hogy megszáradjon, ezért elhasználtam. Legalább is majdnem mindet :)




A leves már korábban is szerepelt, pl. ITT 


1 cs. Aranka pudingot tálba szórtam, belereszeltem 1 narancs héját, felöntöttem 5 dl tejjel és habverővel pundig állagúra vertem.

Tűzálló tál aljára rétegeztem diós és mákos bejgli szeleteket. Megkentem sárgabaracklekvárral, megszórtam 15 dkg darált dió felével és 16 dkg kis kockákra vágott étcsokoládé felével. Leöntöttem a pung felével, majd az egész műveletet még egyszer megcsináltam. Betoltam 180°-os sütőbe kb. 20-25 percre.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése