2021. december 31., péntek

Happy New Year Everyone!

 Engedjük el ezt az évet,

hozott rosszat, hozott szépet.

Az újat kezdjük tiszta lappal,

legyél boldog éjjel-nappal.

Kísérjenek szép emlékek,

amik szíved mélyén élnek.

A jövőtől újat várok,

boldog újévet kívánok! (Aranyosi Ervin)


Délután jön a Lánykám és a Kedvese koccintani. Hát, legyen ünnepi ez az asztal is :)


Készítettem Sajtos csúcs nevű finomságot. Részeges pogácsát akartam, de aztán egyik csoportomban, Fekete Gita finomságát megláttam és szinte azonnal eldöntöttem, hogy ez lesz :)


A tésztához: 40 dkg liszt, 20 dkg zsír (én most fele vajjal készítettem), 3 dkg élesztő, 1 kk só, 2 dl tejföl, 1 db tojás

Tetejére: 12 dkg reszelt sajt

A krémhez: 10 dkg vaj, 4 kocka (Medve) sajt, 1-2 ek tejföl, pici só



Kihűtve, a krémmel megtöltve:


Györgyusz barátnőm pedig a Majonézes lencsesalátájával és a hozzá tartozó - egyszerűen lemásolhatatlan - fotóival csábított el :)




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése