2021. április 14., szerda

Rakott káposzta

 Rakott káposztát mindenki tud csinálni. Vagy mégsem? Persze, én is csináltam már többször is, de valahogy mégsem volt az "igazi". Két napja kolléganőm rakott káposztát hozott magának ebédre. Két napja mejd megőrülök, hogy rakott káposztát akarok enni... Gyorsan feltettem az ominózus kérdést a facebook-on: kinek van meg a világ legfinomabb rakott káposztájának receptje? Kaptam jobb nál jobb recepteket, most egész rakott káposzta recept-arzenál van nálam. :) Végül Fűszermánia Gabi receptjét választottam ki, egy picit megvariálva Györgyusz barátnőm ötletével. 


Szóval, a kiegészítés Györgyusztól: az elkészült, de még meleg rizsbe belekeverünk 2 tojást és kb. 10 dkg reszelt sajtot (Gouda volt nálam). Ettől szaftos marad a rizs és hihetetlenül feldobja!  :)



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése