2019. február 19., kedd

Lecsós tarhonya virslivel

Azt hiszem, ezt az ételt is már megosztottam, talán többször is. De mi nagyon szeretjük. Ha nagyon éhesen jövök haza és tudom, hogy nincs itthon főtt étel, akkor ez mindig gyors és tuti megoldás! :) A fiam is hazajött és persze nagyon örült, hogy ez az étel készült. :) Mellé nyáron eltett Szendvicsuborka"-t kínáltam.


1 nagy fej félkarikára vágott hagymát kicsit megdinszteltem olvasztott zsíron. A vége felé beletettem 2 gerezd zúzott fokhagymát is. Rászórtam 1 cs (50 dkg) tarhonyát. Megszórtam pirospaprikával, rátettem 2 ek sűrített paradicsomot. Amikor picit összepirult, ráöntöttem 1 üveg szintén nyáron eltett lecsót, kb. fél üvegnyi vizet és ezzel egy időben tettem bele koktél virsliket is. Vegetával ízesítettem és még kb. 1 ek csípős Piros Aranyat is nyomtam rá. Lefedtem és kis lángon pároltam puhulásig.


Oda kell rá figyelni, mert könnyen odakap az alja. Lehet, hogy kell bele még kevés víz. A lényeg, hogy ne legyen száraz!
Ennyi az egész és tényleg nagyon finom! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése