2019. február 9., szombat

Házi krémsajt ehető virágokkal

Meglátni és beleszeretni tényleg csak egy pillanat műve volt! :) Már csak ehető virágokat kellett vadásznom hozzá. Olyan kolléganőim vannak szerencsére, akik odafigyelnek arra, ha bármelyikünknek szüksége van valamire. Kati is ilyen. Bár nem egy osztályon dolgozunk, de ő lelkesen figyeli a konyhai próbálkozásaimat és persze elsőként szólt, hol tudok virágokat beszerezni! :) Így tegnap, azon frissiben nekiestem. Bár nem házitejből készített sajtot csináltam, hanem csak krémsajtot, de a várakozásaimnak megfelelően alakult :)


1/2 kg görögjogurtba belekevertem 2 gerezd nagyon apróra vágott fokhagymát, 3 szál, szintén nagyon apróra vágott újhagymát, lecsipkedett kakukkfüvet, sóztam, őröltem bele színes borsot és jól elkevertem.


Egy nagy szűrőbe gézt fektettem, elrendeztem benne a virágokat és leveleket, majd rákanalaztam a joghurtot. Négy sarkánál megkötöztem és fellógattam a csapra. egy napig hagytam csöpögni. Saláta alapra tettem és ilyen lett :


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése