2018. július 10., kedd

Spagetti, ahogy a fiam szereti

Itthon van a fiam! Ilyenkor mindig boldog vagyok és persze igyekszem olyasmit készíteni, amit szeret. A tésztával soha nem tévedek. Csak legyen parmezán! SOK parmezán! :))


Megszabadítottam a héjától két hatalmas paradicsomot (legalább 60 dkg volt a kettő). Kb. 10 dkg kolozsvári szalonnát apróra felkockáztam, kevés olajon kisütöttem. 2 nagy fej hagymát aprítógépben "megdaráltam", a szalonnához adtam és pár percig együtt dinszteltem. Rátettem 50 dkg darált húst és fehéredésig kevergettem. Sóztam, borsoztam, kevés chilit szórtam rá, hozzáadtam 2 gerezd apróra vágott fokhagymát (jobban szeretem apróra vágni, mint áttörni, jobban kijön az aromája). Megszórtam apróra vágott, friss rozmaringgal, bazsalikommal és oregánóval. Lereszeltem egy nagy répát és egy nagy fehérrépát, az is ment a raguba. Együtt piritgattam őket, majd a végén beleöntöttem a pürésített friss paradicsomokat. Fedő alatt, néha megkevertem és legalább egy órán keresztül hagytam kis lángon rotyogni.


Kifőztem egy csomag spagettit. Összeforgattam a raguval és megszórtam bőven parmezánnal.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése