2018. július 25., szerda

Cukkinilepény, vagy cukkinitócsni

Csajos hétvége jön! :) Holnap a lánykámmal elmegyünk 4 napra Olaszországba! Most lesz a születésnapja és ezt az utat szeretném neki adni, mert talán többet ér majd egyszer, mint a századik pulóver...
Mivel elég hosszadalmasan utazunk, gondoltam készítek valamit, amit vihetünk magunkkal. Ennél a nagyon finom cukkinitócsninál maradtam, már csak az a kérdés, hogy ő marad-e velem, ugyanis rohamosan fogy...:)


2 cukkinit meghámoztam és lereszeltem a reszelő nagyobbik lyukán. (Egy közepes és egy kisebb cukkinim volt) Besóztam és hagytam állni kb. 20 percig. Akkor kicsavartam, hozzáadtam 2 tojást, 4 gerezd zúzott fokhagymát, 1 tk majoránnát és 20 dkg lisztet. Jól összedolgoztam. Azért megkóstoltam nyersen a tésztát, de nekem elég sós volt, ha nem ízlik, itt még lehet javítani a fűszerezésén.


Forró olajba nagyobb kanállal lepénykéket szaggattam és pirosra sütöttem.
1 pohár tejfölbe elkevertem 2 gerezd zúzott fokhagymát. Ebbe mártogatva lehet enni ezt a finomságot! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése