2016. július 30., szombat

Az egyetlen lánykám születénapja

Ma ünnepli a lánykám a 27. születésnapját. Ügyelet után (sic!) hazaestem és mivel a férjem indult le a tanyára, még reggel felköszöntöttük. Az igazi családi ünneplés valamikor a jövő héten lesz, amikor mind együtt leszünk. Mivel számomra mindig ünnep ez a nap, szeretném Őt itt is felköszönteni! :)


Amikor megszülettél, az egész tökéletesen új volt számomra: az elképzelhetetlen fájdalomból fakadó, szívet tépő öröm, a hitetlenkedés, hogy én, a régi Andrea, a lány, aki már nem is létezik mások számára, ennyire gyönyörűt alkothatott. Több értelmet adott az életemnek, mint bármi, amit el tudtam képzelni. Remélem a Sors megadja Neked is majd egyszer ezt a boldogságot és szívből kívánom, hogy teljes és boldog életet élj! Amíg én létezem, ehhez minden tőlem telhető segítséget megadok Neked. Szeretlek, létezésed első pillanatától, létezésem utolsó pillanatáig!

Bár még nem készült el kedvence, a láva süti, azért csináltam egy nagyon nagyon finomat, amit mindenki szeret és amit szerintem őszibarack szezonban kötelező elkészíteni! :)

Őszibarackos mascarponekrém cantuccini ágyon

Egy üvegtál aljára szórtam 30 dkg cantuccinit (most nekem nem volt annyi, így "csaltam" egy kicsit és kiegészítettem amarettivel), meglocsoltam Amaretto likőrrel. 50 dkg mascarponét kikevertem 4 tojássárgájával, 15 dkg cukorral és 2.5 dl tejszínnel. Ezt az alapra öntöttem. A tetejét kiraktam 3 szem vékonyra szeletelt, hámozott őszibarackkal. 4 ek vajon megpirítottam 4 ek cukrot és 10 dkg mandulapelyhet. Ezt még melegen  a tetejére szórtam. Gyorsan kell dolgozni, mert a mandulás cukor hamar megköt, de pont az a finom benne, amikor minden falatnál roppanós.:) Érdemes azért egy napra hűtőszekrénybe tenni! :)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése