2016. augusztus 1., hétfő

Töltött csirkecomb

Tegnappal befejeztem a maratoni ügyelet-sorozatot, amit a saját- és a kollégáim szabadsága miatt két hétre rám rótt az egészségügy szelleme :) Vagyis, 2 hét alatt tegnap ügyeltem ötödször. Vasárnap volt és a főnöknőmmel ügyeltem, persze vittem ebédet. :) Most töltött csirkecomb készült, a főnöknőm hozott finom savanyúságot és én még készítettem hozzá petrezselymes krumplit.

Én a csirkecombokat mindig kétfelé veszem és a felső combot ki is csontozom. A bőrüket fellazítottam és ott töltöttem meg. Megpároltam apróra vágott hagymát, adtam hozzá 2 elkapart csirkemájat, 4 apróra vágott gombát és pirítottam őket együtt. Hozzáadtam 3 szelet tejben áztatott, elmorzsolt kenyér szeletet és 2 tojást, valamint apróra vágott petrezselymet. Sóztam, borsoztam és egy kicsit összesütöttem. Amikor kihűlt, akkor töltöttem meg vele a combokat. Vékonyan kiolajozott tálba tettem őket, a tetejét lezártam alufóliával és így toltam a 220 fokos sütőbe. Amikor már szépen átsült, levettem a fóliát és a bőrét pirosra sütöttem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése