2023. június 10., szombat

Különleges szendvics darál hússal, ajvárral, aszalt barackkal

 Kisfiamat hazahívtam ma ebédelni, mert amikor ezt a receptet megtaláltam, tudtam, hogy ez nagyon ő... Ezen kívül még gnocchi is készült és egy George Hamilton torta, mert az epret ki kell használni. Sajnos már vége is van...


Hozzávalók: 18 toast kenyér, 8 dkg aszalt sárgabarack, 50 dkg darált hús, 2 db tojás, 8 tk ajvár, só, bors, 20 dkg kecskesajt, 4 ek méz, saláta

 Fejenként 2 szelet toastkenyeret világosra pirítunk. 2-3 szelet toastkenyeret hideg vízbe áztatunk. Az aszalt barackot apróra kockázzuk, a beáztatott, jól kinyomkodott kenyérrel, az ajvárral és a két tojással együtt a darált húshoz adjuk. Sózzuk, borsozzuk. Minden szelet pirítóst megkenünk ezzel a masszával, tetejükre kecskesajtot morzsolunk és mézet csurgatunk. 200°C-os sütőbe toljuk kb. 10 percre (ha csirkehússal csinálod,akkor ennyi idő elég is neki. Én sertéssel csináltam, de átsült)

A megsült kenyerek felére salátát teszünk, befedjük egy másik szelet kenyérrel. Átlósan elvágjuk és fogpiszkálóval megtűzzük.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése