2023. június 8., csütörtök

Avokádós, szalonnás, tükörtojásos szendvics

 Mostanában kevesebb bejegyzést írok. Persze enni azért adok a családnak, de mostanában annyi minden más is volt/van az életünkben, hogy nagyon látványos ételeket nem készítek. Süteményt nem is tudom mikor sütöttem utoljára...

Ezt a szendvicsert igazából szerintem egy gazdag reggelire pompás tálalni, de így késő délután sem volt rossz...😋


Bacon szeleteket kevés olajon megpirítottam. A visszamaradt zsírján pirosra sütöttem félbevágott császárzsemléket, a vágott felükön.
Bébispenótot tettem először a fél zsemlére, arra fél, vékony szeletekre vágott avokádót, tetejükre a sült bacont, majd 1-1 tükörtojást csúsztattam rá. Végül rátettem a zsemle másik felét és hústűvel összetűztem őket.
(Szerintem picit érdemes azért megsózni!)


Ez a gyönyörű sárga hibiszkusz nagyon kedves nekem.
Györgyusz barátnőmtől kaptam évekkel ezelőtt, akkor egy mentett növényke volt. Szeret nálam lenni és meg is hálálja ezekkel a csodálatos virágokkal, amiket így nyáron ont magából 💓
Nektek! Szeretettel!



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése