2023. március 31., péntek

Blogkóstoló restart

 Mártival  aki EZT a blogot üzemelteti, közös csoportunkban felvetett kérésre kiírtunk egy új blogkóstoló játékot. Ez jópár éve nagyon népszerű volt a bloggerinák körében 😛 Aztán, ez a hullám is szépen elsimult. Csoportunk egyik kedves tagja - Tünde - juttatta eszünkbe a játékot, mi meg Mártival gyorsan kiírtuk a fordulót. 

Én Piroska blogját kaptam  Süssünk-főzzünk együtt .  Mindig is szerettem Piros receptjeit. Blogja főképp csoda süteményekkel van tele. Jól visszalapoztam, mert számomra ez tényleg JÁTÉK, nem amolyan "essünktúlrajtadegyorsan" mutatvány. Mivel a húsvét is mindjárt itt van, a sütinek kölcsönöztem egy kis húsvéti külsőt. Piros 2014-ben készítette el ezt finomságot.


A receptet pedig itt találjátok :)


Élveztem Piros blogjának lapozgatását, élveztem, hogy alig tudok választani és élveztem, hogy újra játszthatok! 

Köszönöm Mártikám, hogy nemcsak, hogy partner, hanem nagy-nagy segítség voltál a játék kiírásában és remélem értékelésében is!💕

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése