2018. február 25., vasárnap

Jalapeño csirkés hasábburgonya

Videón láttam ezt az ételt és azonnal eldöntöttem, hogy megcsinálom fiókámnak. El kell mondanom, ez még annál is sokkal finomabb lett, mint ahogy elképzeltem. A fiam pedig megkért, hogy a születésnapjára is ezt készítsem (májusban lesz) :D. Nem sok minden kell hozzá, de jalapeno paprika igen. Ezért tegnap el is mentem a "madaras tesco-ba". Arra számítottam, hogy lángot fújó sárkányok leszünk, ha ezt megesszük. Ehhez képest, csak kellemesen csípős lett az étel. De talán ez nem is baj, nem mindenki bírja a nagyon erőset. Szóval, látványos és finom ez az étel! :)



2 ek forró olajon pirosra sütünk egy nagy, elfelezett csirkemellet. Félre tesszük. 8 szelet felkockázott bacont ropogósra sütünk. Beleszórunk 2 gerezd apróra vágott fokhagymát, kicsit összesütjük. 4 apróra vágott zöld chilit adunk hozzá, ezzel is átsütjük. Felengedjük 700 ml főzőtejszínnel és sűrűre főzzük. Sózzuk, borsozzuk. Amikor már besűrűsödött, beleszórunk 2 ½ csésze reszelt vörös cheddart, majd az apróra vágott csirkét is belekeverjük. Ropogósra sült hasáb burgonyára öntjük az egészet és a tetejét megszórjuk karikákra vágott újhagymával.


Eztuán egy nagyon finom édességet kínáltam, amit elneveztem "Nevenincs süteménynek", mivel ez most a saját kút főmből készült. De a fiam ennek is nagyon örült, azt mondta, ma gyereknapot adtam neki :)))


 Készült egy sima piskóta (életemben nem sikerült még soha magas piskótát sütnöm, erre most... amikor pont nem kellett volna ilyen magas legyen!). Erre került egy réteg Krokant praliné (ezt így lehet kapni készen. Finom, ropogós töltelék, bonbonokba is nagyon finom. Viszont elég gyorsan fel kell használni, mert a hosszú állásban hajlamos megavasodni) A krokant rétegra párizsi krém került, a tetejét pedig olvasztott csokoládéval vontam be. :)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése