2016. szeptember 1., csütörtök

Cône d' or vagyis arany kúp

Eredetileg arany kürtnek hívják, de égen-földön nem találtam ehhez megfelelő kapszlit. Így vállalva a keresztanyaságot, átkereszteltem. :)
Ma este érkeznek a férjem külföldön élő gyerekei. Holnapra tervezek vacsorát, de mivel a fia nálunk lakik, azért készülök estére is. :)Azt majd a következő post-ban :)

Vettem 10 dkg magas kakaótartalmú (45%-os) tejcsokoládét és felolvasztottam. Közben egy másik tálkában összekevertem 30 g porcukrot 100 g mogyorópasztával. (Nem Nutellával, hanem tiszta mogyorópasztával). Hozzáöntöttem a felolvadt csokoládét és összekevertem. Addig kevergettem, amíg lehűlt 35 fokosra. Ekkor hozzáadtam még 1 tk porított kakaóvajat és ezzel tovább kevertem, amíg már formázható állagú lett (ez kb. 25 fok). Csillagcsöves nyomózsákba szedtem és a kis kapszlikba nyomtam. Majd ment a hűtőbe. (Ha valaki tudja, hol lehet kürt-alakú kapszlit kapni, az szóljon! )


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése