2019. augusztus 24., szombat

Rakott krumpli nudli

Amikor kislány voltam, nagymamám isteni finom krumplinudlit csinált. Én meg még igazán sosem.
Tavaly, amikor barátnőmnél, Zsuzsinál voltam Németországban vendégségben, egy alkalommal nudli volt a köret a vacsorához. De az annyira finom volt, amilyet én még soha nem ettem azelőtt. Most a Lidl-ben vettem félkész nudlit és Zsuzsit kértem, hogy küldjön valami finom receptet hozzá... És tőle tudom, akkor lesz igazán finom a nudli, ha vajon megpirítom egy kicsit. Ez a fázis most kimaradt, de együtt pirítottam a darált hússal és nagyon-nagyon finom lett! :)


50 dkg darált húst megsütöttem, csak sóztam és borsoztam. Amikor jól átsült, hozzáadtam a nudlit és együtt sütöttem pár percig, Hozzáadtam kb. 30 dkg felezett koktálparadicsomot és még egy kicsit pirítottam őket együtt. Közben kikevertem 10 dkg gorgonzola sajtot egy pohár tejföllel, száraz serpenyőben megpirítottam 1 csomag (5 dkg) fenyőmagot. A nudlis rakottast megszórtam a fenyőmaggal és 1 cs apróra vágott petrezselyemmel és nyakon öntöttem a tejföllel.
Nem lesz rá panasz, biztos vagyok benne! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése