2024. március 18., hétfő

Fekete spagetti garnélarákkal

 Ma ablakcsere van nálunk. Igaz, csak egy ablakot cserélünk, de azért ez is épp elég meló... Tegnap már nagyjából kiürítettük a szobát, ma reggel jöttek is a mesterek és lassan készen is van az egész. Fiacskám jön haza visszaállítani a szobát, persze előtte azért kitakarítok. Nyilván ehhez ma ki kellett vennem egy nap szabadságot. És persze éhesen a munka sem megy majd annyira, így főztem...


A színe miatt mindig tetszett a fekete spagetti. Időnként lehet is kapni, de most, amikor konkrétan ezt álmodtam meg, akkor pont nem.

Így elmentem a Mammut I-ben lévő olasz boltba és onnan hoztam szépiával festett spagettit.

Kevés olajon megdinszteltem 2 fej apróra vágott vöröshagymát. Amikor már majdnem kész volt, adtam hozzá kb. 5-6 gerezd apróa vágott fokhagymát és 30 dkg garnélát. Hagytam, hogy szép rózsaszínű legyen, ekkor felöntöttem 1 dl száraz fehérborral és kiforraltam belőle az alkoholt. Ekkor betetettem 2 ek vajat és 20 szem félbevágott koktélparadicsomot. Sóztam, fehér borsoztam.Már csak egyszer rottyantottam össze. Közben kifőztem a spagettit, leszűrtem és összeforgattam a garnélás raguval. Tetejért apróra vágott petrezselyemmel dízsítettem és tálaláskor megcsöpögtetem citromlével.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése