2023. január 15., vasárnap

Sörretkes mártogató

 Dzsudit! MINDENRŐL ő tehet!😃

Már sokadszor posztol valami finomságot, aminek egyszerűen nem tudok ellenállni és alig várom, hogy reggel legyen és indítsak a hozzávalókért! Maga a mártogató is nagyon vonzó, de a sörretek szárainak a töve, egészen elbűvölt! Amúgy is szeretem a kövirózsát.

Hát ezzel indítottam a mai reggelt...




3 fej sörretket lereszelünk, besózzuk és hagyjuk állni, amíg levet enged.

Jól kicsavarjuk. Elkeverjük 40 skg görög joghurttal, 1 fej apróra vágott hagymával, 3 gerezd lereszelt fokhagymával (nekem van itthon chilis fokhagymakrémem, azt tettem bele), 1/2 kk kurkumával. Jó nagy csokor apróra vágott petrezselyemmel és snidlinggel. És ennyi. Dzsudit Lanbeh-vel keverte ki, de azt most nem kaptam, mindenképp ki fogom próbálni! Én még csavartam rá kevés chilipehlyet.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése