2021. június 12., szombat

Epres-marcipános morzsasüti

 Még tobzódom az eperben, bár már nem sokáig lesz elérhető sajnos...

Egyik kedvenc gaszto-csoportomban Nóri hozta ezt a receptet. Én legalább annyira szeretem a marcipánt, mint a Nutellát. Marcipán szerelem gyerekkoromra nyúlik vissza, amikor még alig-alig lehetett itthon hozzájutni. Anno a Gerbeau  cukrászdában volt egy "Marcipán eper" nevű kis édesség, amit nagyon-nagyon szerettem, bár az akkori pénzhez képest is nagyon drágán árulták. Aztán ez eltűnt a Gerbeau pultjából sajnos.

Ezen kívül a Mártírok újtán (ma Margit krt) volt egy Ágnes nevű cukrászda, ahol időnként szintén voltak marcipán gyümölcsök...

Na, de vissza  a mai sütihez. Mézédes eper, tetején ropogós marcipános morzsával. A recept ITT található :)


Első alkalom, hogy használom a csodaszép "egykezes" tányérkámat, amit nemrég vettem attól a lánykától, akiről korábban írtam. Valamint kuriózum számomra az ötágú süti villa is :)
A következő kép az a lépés, amikor a tepsiben lévő tésztára rákerült a gyümölcs:


Megszórva a marcipámos morzsával, sütés előtt:


A tapasztalatom, hogy azért figyelni kell, nehogy megégjen a teteje, így időben érdemes letakarni egy sütőpapírral:



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése