2021. június 14., hétfő

Kecskesajt

 Véletlenül botlottam a Facebook-on ezekbe a termékekbe.  Dia fiatal, helyes nő, akit pont nem ilyennek képzeltem :) És csoda termékeket állítanak elő kecsketejből. A megrendelt sajtok/krémek profi módon csomagolva, nagyon gyorsan megérkeznek! A tökmagolajos kecskesajtkrémről reggelig tudnék ódákat zengeni! Rendeltem már snidlinges, chilis és grill sajtokat is.



2 héten belül készer rendeltem a sajtkrémből (bevallom először a színébe szerettem bele), pedig nem illékony anyagból készült! :)))) 

Az közismert tény, hogy a tehéntej az egyik leggyakoribb allergén, de a kecsketej és a kecskesajt nagyon ritkán okoz allergiát. (Bevallom a kecsketejet még sosem kóstoltam, valamiért attól idegenkedem kicsit).

A kecsketejben és kecskesajtban nagyon sok a D-vitamin, ami különösen Covid alatt lett kiemelt jelentőségű. Sokkal jobban járunk, ha természetes módon juttatjuk a szevezetbe a D-vitamint, nem tabletta formában, mert a D-vitamin azon kevés vitaminok egyike, amiket bizony lehet túladagolni és ronda dolgokat tud művelni! A megfelelő D-vitamin szint segít a vas felszívódásában is. Nem elhanyagolható kalcium-forrást is jelent a kecsketej és a belőle készült sajt.

Javaslom, keressétek Diát a Facebook-on és próbáljátok ki! Nem fogtok csalódni! :)




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése