2021. május 15., szombat

Egykezes kerámia

 

Véletlenül találkoztam ezekkel a termékekkel. Rólam tudható, hogy nagyon szeretem a kerámiákat (nagyon nem mindegyiket), a porcelánokat. Már nem nagyon veszek újabbakat, mert egyszerűen nincs hová tenni! :O

Most mégis kivételt tettem és megrendeltem ezt a három csudaszép tálkát.

Főként a történet ragadott meg, valamint az, hogy ezek megvásárlásával szebbé tehetem legalább is részben valaki életét!


 

Egy tündéri leányzó Daniella. Azt hiszem, ha így neveztem volna a lányomat, Danka-nak becézném <3

Daniella 16 évesen (!) agyvérzést kapott. Azóta székhez kötötten él, mindent újra tanult. És megtanult bal kézzel kerámiákat készíteni! Ezek értékesítéséből befolyó összegből szeretné még élhetőbbé tenni az életét.

Danka nem adományokat gyűjt! És csodaságokat készít! Most ezt a három szépséget rendeltem től - megjegyzem, két napon belül meg is érkezett -, de már tervezem újabb kincs megszerzését is!

Szeretném, ha TI, akik olvassátok/követitek a tevékenységemet és megtehetitek, valamint, ha Titeket is elvarázsol ennek a tehetséges lánykának a művészete, akkor vásároltok tőle és segítitek egy még teljesebb élethez őt!



Nézzetek csak körül nála:

http://danoceramics.com/

2 megjegyzés:

  1. Tényleg szépek nagyon! Kedves Tőled,hogy leírtad Daniella történetét. Szeretnélek kérni,hogy küld át a kislány elérhetőségét. Előre is köszönöm. Legyen szép a hétvégéd.
    Üdvözlettel Katica

    VálaszTörlés