2020. szeptember 14., hétfő

Paradicsompaprika mézes-mustáros szószban

 Gogosári paprika. Magában nem igazán szeretem. de így, ebben a pikáns szószban egyszerűen ellenállhatatlan!

Erdélyben élő főzni szeretők csoportjában találtam ezt a receptet. Nem bántam meg, hogy elkészítettem. Azt a mennyiséget írom, amit ott adtak meg a recepthez, annyi kiegészítéssel, hogy én kb. másfél kg paradicsompaprikából csináltam. A szósz pont elég lett, azon nem változtattam!



Hozzávalók: 3 kg gogos paprika szeletekre vágva, 3 dl ecet, 3 dl méz, 1 dl olaj, 2 tk só, 600 g mustár, 2 babérlevél, 2 kiskanál szemes bors, 1 kisknaál kurkuma


A paprika kivételével egy nagy lábosban mindent összefőzünk. Mikor már fő, hozzáadjuk a paprikát, de két részletben. Kb. 3 percig hagyjuk főni. Kiszedjük a paprikákat üvegekbe, amiket zellerlevéllel is lehet díszíteni. Megfőzzük a lében a paprikák másik felét is, majd az újra felforralt lével feltöltjük az üvegeket. Szárazdunsztban hagyjuk kihűlni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése