2017. december 30., szombat

Hipp-hopp itt az év vége!

Bizony, már alig maradt ebből az évből valami. Lassan elbúcsúzunk tőle és reménykedve várjuk az újat.
Sok mindennel nem készülök az óév búcsúztatóra, kettesben leszünk. De azért készítettem diós füstölt pisztrángkrémet. A pisztrángot karácsonyra kaptam egy volt betegemtől. Nagy-nagy örömmel írom, hogy VOLT, mert teljesen meggyógyult! :) Igazi hős és nagyon nagyra tartom őt is és a férjét is, akit soha nem hagyott el a remény! Melinda Drága! Tudod, hogy nagyon szeretlek és büszke vagyok Rád/Rátok! :)
A tálkára is külön felhívom a figyelmet, hisz a róka nagyon közel áll a lelkemhez! :)


Elkészíteni nagyon egyszerű. A füstölt pisztráng bőrét lefejtettem és a húsát is megpróbáltam teljesen szálka-mentesen tálba csipkedni.Kikevertem 10 dkg vajjal, kb. 10 dkg tejföllel, 5 dkg durvára vágott dióval, meglocsoltam citromlével és mehet bele még apróra vágott petrezselyem (én ezt most elfelejtettem). Holnap vagy pirítóssal, vagy sós krékerrel tálalom majd.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése