2017. november 19., vasárnap

Tészta kagylóval

Gabi főzött néhány napja megint olyat, amit tudtam, hogy el kell készítenem! :) Ennek ma jött el a napja. Ahogy minden eddig tőle megfőzött recept, úgy ez is hibátlan! :) Nem spagettivel főztem, hanem színes tésztával.


Hozzávalók: 25 dkg spagetti, 30 dkg előfőzött kékkagyló hús, fokhagyma, só, bors, illatos fehérbor, petrezselyem, chilis olívaolaj

A tésztát sós vízben al dentére főztem, közben olívaolajon megfuttattam 1 nagy gerezd vékonyra szeletelt fokhagymát. A kagylót csak át kellett melegíteni, ezért az beleforgattam az olajba és fel is öntöttem a fehérborral. Fűszereztem, egyet rottyant és el is zártam. További főzést már nem, de egy kevés keményítős tésztavizet még igényelt, ezért azzal még átforraltam néhány percig. Végül a durvára aprított petrezselyemmel is megszórtam. A tésztát leszűrtem, olívaolajjal meglocsoltam, tányérba tettem, végül a tetejére halmoztam  a kagylós ragut. 



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése