2017. június 22., csütörtök

Spagetti frittata

Tudjátok, hogy a frittata az tojáslepényt jelent? Én speciel nem tudtam. Ez az étel azonban nem lepény, viszont tojás az van benne. :)

Előnye, hogy gyorsan elkészül és nem kell nagyon állni mellette. Ami - valljuk be - ebben a kánikulában nem hátrány. Viszont a sütőt egy kisit be kell miatta kapcsolni...


Fél csomag (25 dkg) spagettit megfőztem és leszűrtem. 3 gerezd áttört fokhagymát kevés olajon megfuttattam (vigyázat! Gyorsan megég!). Rádobtam 10 dkg bébispenótot és 1-2 perc alatt összepároltam. Egy tálban kihabosítottam 5 tojást. Adtam hozzá 10 dkg reszelt vörös cheddart, hozzáadtam a spenótot és a spagettit. Megsóztam, megborsoztam és alaposan összeforgattam. Rámorzsoltam 10 dkg fetát, azzal is összekevertem, majd levehető oldalú sütőformába öntöttem és 180 fokos sütőben megsütöttem, míg a teteje kérges lett.
Szerintetek, a tészta-imádó fiam mennyire szerette? :)


2 megjegyzés: