2017. június 21., szerda

Fűszeres sült camembert cseresznye chutney-val

Jó meleg van! De nem panaszkodom, mert sokkal jobban szeretem, mint a hideget! :) Ma kivételesen nem estig dolgoztam, sőt holnap és holnapután nem is kell mennem! :) A fiam és a kedvese itthon vannak, valami viszonylag könnyű vacsorát akartam nekik adni. Egy szép nagy camembert sajtom figyelt már egy ideje a hűtőben. Györgyusz barátném pedig elcsavarta a fejemet a cseresznyés chutney-jával. Ráadásul gyönyörű cseresznyét vettem ma a Lehel piacon. Hát, összeállt a vacsora!

A szépséges kerek, fadobozos camemebert tetejét egy szikével bekarcoltam. Megszórtam friss rozmaringgal, kakukkfűvel, chilipehellyel és megcsorgattam 1.5 tk mézzel. 180 fokos sütőbe toltam, kb. 20 percre. A chutney már előbb elkészült, így gyorsan tudtam is tálalni az olvadozó sajttal és friss bagettel. :)

A sajt előkészítve a sütésre:


Sütőből kihúzva:


és tálalva:


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése