2017. április 1., szombat

Medvehagyma pesto és Medvehagyma pestoban pácolt feta

Végre-végre igazi tavaszi hétvége van! Irány a tanya persze! Jó sokat dolgoztunk, de isteni jó volt! :) Kaptam jó sok medvehagymát, így az első, aminek nekifogtam a medvagyma pesto és a benne pácolt feta sajt, ami húsvétkor kiváló ínyencség lesz.



Először a pesto-t csináltam meg. Egy nagy csokor medvehagymát, szintén nagy csokor snidlinget, nagy marék diót, kevés sót és tört színes borsot turmixba tettem, Öntöttem rá kb. fél dl olívaolajat és elkezdtem aprítani. Közben még adtam hozzá olívaolajat, mert túl sűrű volt. Üvegbe szedtem és a tetejére olívaolajat öntöttem. Hűtőben sokáig eláll.
Egy másik üvegbe kivettem 2 ek pestot, belekockáztam kb. 20 dkg fetát. Dugdostam közé egész diószemeket és színes borsot, majd felöntöttem olívaolajjal annyira, hogy ellepje a sajtot. Pár percre fejre állítottam, hogy a pesto jól átjárja a sajtot. Húsvétra pont jó lesz, addigra összeérik. :) A képen a fénysugár nem photoshop! :)



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése