2017. április 26., szerda

Citromos-spárgás pappardelle

Még nagyon is zsenge a spárga, én - és gondolom mindenki - ilyenkor szeretem a legjobban. Zöldspárgát jobban kedvelem, mint a fehéret. Ez az étel meg fenomenális! Tagliatelle tésztát akartam venni hozzá, de nem kaptam. Igaz, széles metélttel is elkészíthető, de a tagliatelle mégsem ugyanaz, mint a széles metélt. Annál mindenképp szélesebbek a csíkok. Nem kaptam azonban, így vettem helyette pappardelle nevű tésztát, amit még soha nem használtam előzőleg. Nagyon finom! :)


Hozzávalók: 1 cs újhagyma, 2 ek olívaolaj, 1 cs zöldspárga, 2 dl főzőtejszín, só, őrölt bors, 3 ek natúr krémsajt, fél citrom leve, 40 dkg tagliatelle, friss bazsalikom

A vékonyra felkarikázott újhagymát megpároljuk az olajon. Közben a spárga fás végeit letörjük. A spárgasípokat levágjuk, félretesszük. A szárát falatnyi darabokra vágjuk, a hagymához adjuk. Felöntjük a tejszínnel, sózzuk, borsozzuk, hozzákeverjük a krémsajtot, majd 2 perc alatt készre főzzük, az utolsó percben beledobjuk a spárgasípokat is. A citromlével savanyítjuk. Közben kifőzzük a tésztát, a raguval összekeverve, bazsalikommal gazdagon megszórva tálaljuk.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése