2016. április 17., vasárnap

Háromsajtos tarjás tészta és más

Csodaszép hétvégénk volt, imádtam a tanyán lenni! :) És persze vérzik a szívem, hogy ott kellett hagyni Cicóval egyetemben.
Szó szerint burjánzik a természet. Még nagyon sok munka lenne vele, de holnap kezdődik a hét. Volt azért ültetés, fűnyírás, gazolás...
Tegnap egy gyors ebédet főztem: Háromsajtos-tarjás tésztát:
Nem is tudom, ez milyen tészta. Valami hajlított csövecskék :) Szóval, kifőztem őket, bő, sós vízben. 30 dkg tarját felkockáztam. 2 dl tejszínt alacsony lángon összemelegítettem 1 tömlős sajttal (nem találtam a boltban zöldfűszerest, így csak natúr tömlős sajtot vettem). Amikor a sajtkrém felolvadt, összekevertem a tésztával és a tarjával. Hozzáreszeltem 5 dkg füstölt és 10 dkg trappista sajtot, picit megsóztam és összeforgattam. Tetejére reszeltem még 10 dkg trappista sajtot és betoltam 180 fokos sütőbe. Addig hagytam bent, amíg piros lett a teteje. Isteni finom, krémes, laktató ebéd lett belőle! :)

Csodaszépek a tulipánjaim. :) Sajnos nehéz volt fotózni őket, annyira tépázta a szél a fejüket :O És még a környezete (a sziklakert) elég gyomos...


És akkor Cica! :) Tegnap egész nap el sem mozdult mellőlünk. :) Kisajátította a grill melletti asztalon lévő 100 éves tálat, amiben akkor még újság volt gyújtósnak készítve. Aztán kicseréltem neki egy törölközőre. Most nagyon jól érzi benne magát! :)



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése