2015. szeptember 20., vasárnap

Talán az utolsó igazán meleg hétvége a tanyán

Ügyelet után (ahogy ezt megszoktuk), tegnap reggel vonatra ültem és mentem éltem párjához a tanyára. Persze nem csak ő várt, hanem a Cica is! :)
Kipróbáltam a Facebook új sztárját, a fokhagymás paradicsompaprikát télire. Ezzel az egy üveggel készítettem, mert először tudni akarom, milyen sikere lesz itthon.
A paradicsompaprikákat kicsumáztam, vigyáztam, hogy egyben maradjanak. Egy tepsire sorakoztattam őket, üregükkel felfelé. Mindegyikbe tettem egy fél fokhagymagerezdet, 1/4 tk sót, 1 tk cukrot, 1 tk olajat, 1 ek ecetet. Betoltam a180 fokos sütőbe és kb. 25-30 percig sütöttem, amíg a paprikák kicsit összeestek. Ezután alányúlva óvatosan kivettem őket és becsúsztattam az üvegbe, majd lezártam.

A mélyhűtőben várt már egy ideje egy igazi T-bone steak, de már kellett a hely, így megsütöttem:
Isteni finom almát terem az almafám. Nem tudom milyen alma, de ez valami mennyei! Nem vagyok különösebben alma-rajongó, de ez tényleg nagyon finom. Gabinál találtam ezt a receptet és megcsináltam ezzel az almával:

Nem hívott vendég is érkezett. Egyszerűen LÉNY-nek hívom, mivel fogalmam sincs mi ez, de elég ijesztő! Legalább 10 cm nagy és, ha megijed, akkor pattog...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése