2015. szeptember 13., vasárnap

Blogkóstoló 24. forduló

Na jó, feladom! :) Tegnap azt hittem, hogy én vagyok a teljesen hülye, mert mégsem Olgis blogját kaptam  - némi csalódást is éreztem - erre ma kiderült, hogy nem tévedtem! Bizony, Olgis blogja lett nekem szánva, a blogkóstoló 24. fordulóján, amit Melinda írt ki. Még egyszer megmutatom a tegnapi Zselés szeletet, amit nagy nehézségek árán választottam ki Olgistól, mert annyi sok finomság van az oldalán, hogy tényleg nehéz egyetlen egyet kiválasztani! Sajnos túl hamar elfogyott ez a finomság, pedig ennék még belőle... Nézelődjetek a blogon, de ne éhgyomorra! Azt hiszem, sok minden elkészül majd még onnan! :)


1 megjegyzés:

  1. Nem vagy egyedül én is benéztem.
    A jelentkezési névsornál választottam.
    Aztán láttam,hogy ott van a sorsolási névsor.
    Köszönöm, hogy olyan szépeket írtál a blogomról.
    Szeretettel várlak máskor is. Üdv, Olgi néni.

    VálaszTörlés