2014. november 3., hétfő

Blogkóstoló

Imádott Édesapám most tölti be a 96. életévét! Ahogy eddig is, most is nagy-nagy szeretettel készültem az ünnepre, ez alkalommal is elvállalva, hogy mindent elkészítek. És kapóra is jött a legújabb blogkóstoló, amit Fűszermánia Gabi írt ki ezúttal. Én a Konyhavirtuóz blogot kaptam. Sokáig böngésztem és első nekifutásra azt hittem, nem fogok találni olyat, amit a mi családunk teljes szívvel szeretne. De hogy én mekkorát tévedtem! :) Ráakadtam a Sárgarépafőzelékre. Mint általában a gyerekek, én sem szerettem a sárgarépát semmilyen formában. Az sem motivált, hogy majd tudok tőle fütyülni...:) Az én gyerekeim, főként a fiam, már másképp viszonyul ehhez az egyszerű, ám annál finomabb és egészséges zöldséghez. Szóval, ez a finomság volt az első választás:
 És böngészéseim során bukkantam rá a Fasírttortára, amit azonnal eldöntöttem, hogy elkészítem Édesapám születésnapjára.A kinézetére némi mentségemül szolgáljon, hogy szállítanom kellett és nem volt megfelelő eszközöm hozzá, így egy kicsit megviselte... Na, meg a fotók sem olyanok, mint amikor profi lánykám készíti...


1 megjegyzés:

  1. Örülök, hogy két tetszetős receptet is találtál nálam, remélem mindkettő ízlett a családnak! :)

    VálaszTörlés