2019. április 6., szombat

Keksztekercs

Egy gyors tanya után muszáj volt valami édeset csinálnom! :) Szerintem nincs olyan, aki ne tudna keksztekercset készíteni...
Még visszatettem a hűtőbe, mert annál szebben szeletelhető, minél jobban "kifagy".


60 dkg darált kekszet elkevertem 20 dkg porcukorral, 4 ek kakaóporral. 4 dl tejbe rumot öntöttem (nem sajnáltam) és apránként adagolva gyúrható masszává dolgoztam össze.
Közben habosra kevertem 25 dkg puha vajat 20 porcukorral és 10 dkg kókuszreszelékkel.
A "tésztát" kétfelé vettem és kókusszal meghintett sütőpapíron téglalappá nyújtottam őket. Hogy könnyebben menjen, tetejükre folpackot simítottam és azon keresztül nyújtottam ki. A vajkrémet elfelezve, megkentem a lapokat és a papír segítségével felgöngyöltem. Aztán a tekercseket hűtőbe tettem.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése