2019. április 27., szombat

Besamel-es sonkás kocka

Igazi sonka-mentő fogás. Mint szinte mindenhol, nálunk is maradt a húsvéti sonkából. Szeretem a sonkás tésztát, idén azonban  Anna a Parfé gasztroblog egyik szerzője osztotta meg ezt a receptet a napokban. Csak azt sajnálom, hogy a fiam ma nem jön, mert nem sokáig kellene rakosgatnom a maradékot! :)


Sütés előtt még semmi különös! :)


2 ek vajból, 2 ek liszttel és 1/2 liter tejjel főztem egy nem túl sűrű besamelmártást. Sóztam, borsoztam, szerecsendióval fűszereztem. Hozzákevertem a maradék, ledarált főtt sonkát és még belekevertem 1 kis pohár tejfölt is. Összeforgattam a kifőtt kockatésztával, kivajazott tálba tettem, tetejét reszelt füstölt sajttal szórtam meg és pirosra sütöttem 200 fokos sütőben.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése