2017. június 9., péntek

Vajas meggyes pite

Ez nagyon régi recept. Még a nagymamám nagymamájától van talán. A meggyes pite is olyasmi, mint az almás pite - mindenkinek meg van a saját receptje. És mindenki esküszik is a sajátjára. És én sem vagyok más... Mert ennél finomabb meggyes pitét én még sehol nem ettem! :) Néha meg szoktam bolondítani csokoládé chips-szel, az természetesen nem árt neki! :)


25 dkg szobahőmérsékletű vajat jó habosra keverünk 25 dkg cukorral. Egyenként hozzáadunk 3 egész tojást és 3 tojás sárgáját. Jól kihabosítjuk. Hozzászitálunk 25 dkg lisztet, majd kikent, lisztezett tepsibe töltjük. Tetejét kirakjuk magozott meggyel. Én sosem sajnálom belőle  a meggyet, mert úgy finom, ha sok van benne! :) Mérsékelt tűzön kb. 25 perc alatt megsütjük. Porcukorral megszórva kínáljuk.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése