2017. június 1., csütörtök

Blogkóstolóra: Pilisi rizses hús

Már rég volt ez a játék. Pedig sokan szeretjük, csak egyre nehezebb háziasszonyt találni hozzá, aki kiírja az aktuális fordulót, azután ír belőle egy összesített bejegyzést. Márti elvállalta ezt a fordulót, bár ő már volt háziasszonya. Márti, köszi! Én élvezem mindegyik fordulót!
Megint olyan szerencsés voltam, mert olyan blogot kaptam, amit nem ismertem. És persze azóta sem tudok szabadulni tőle! :) LilaLicsi lett az én blogom.  Amikor kapok egy blogot, akkor elkezdek jól visszanyúlni az időben és lehetőleg régebben készített ételekből válogatok. Most azonban  az utolsó receptek között azonnal ráakadtam erre a Pilisi rizses húsra. Persze tudtam, hogy a fiam ezt nagyon fogja szeretni! :)

A recepten nem változtattam! :)
Hozzávalók: 50 dkg sertéslapocka, 15 dkg gomba, 1 közepes vöröshagyma, 1 db paprika, 1 db paradicsom, 2 gerezd fokhagyma, 1 dl olaj, 30 dkg rizs, 15 dkg reszelt sajt, piros paprika, só, bors
A finomra vágott hagymát kevés olajban megpároljuk. Rátesszük a kockákra vágott húst, és zsírjára pirítjuk. Megszórjuk piros paprikával, sózzuk, borsozzuk. Felöntjük 2 dl vízzel, hozzáadjuk a gombát, paradicsomot, paprikát és a zúzott fokhagymát, majd fedő alatt 35-40 percig pároljuk. Amint a hús megpuhult, beletesszük a rizst, felöntjük vízzel és kis lángon megpároljuk. A kész rizses húst jénaiba tesszük, megszórjuk reszelt sajttal és 200 fokos sütőben pirosra sütjük.


Tervben volt még legalább két választásom ebből a csodás blogból, de annyi minden történt mostanában, hogy nem fért bele az időmbe. De fogtok vele még találkozni itt! :)
Köszönöm a játékot, köszönöm ezt a csodálatos blogot és remélem folytatjuk! :)

1 megjegyzés:

  1. épp itt az ideje, hogy olyan nagyszerű háziasszony legyen a játéknak, mint amilyen te vagy! :)

    VálaszTörlés