2016. szeptember 20., kedd

Gazdag raguval sült karaj

És igennn! Holnap megint ügyeletes leszek! És ilyenkor a fiam örül, mert biztos, hogy készül valami finomság. Utóbbi időben nem sok húsételt készítettem. Ez a recept már jó ideje piszkálja a fantáziámat, hát most elkészült.


Csont nélküli karaj szeleteket kiklopfoltam, megsóztam, borsoztam és kevés chilipehellyel meghintettem. Olajon kisütöttem, de figyeltem, hogy ne száradjon ki.
Közben apróra kockáztam 15 dkg bacont, 4 szál újhagymát a zöldjével együtt, 2 csípős zöldpaprikát és lecsepegtettem egy konzerv kukoricát. A hús visszamaradt zsírjában megsütöttem a bacont. Rádobtam a felkockázott paprikát és hagymát, sóztam, borsoztam. Amikor kicsit összepárolódott, hozzáadtam kb. fél doboz kukoricát. Összekevertem. Tűzálló tál aljára leraktam a húsokat, elosztottam rajtuk a ragut.

Jó alaposan megszórtam reszelt sajttal. (25 dkg ment rá)


Betoltam a forró sütőbe és ráolvasztottam a sajtot.



 Petrezselymes krumplit készítettem hozzá.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése