2016. szeptember 2., péntek

30. Blogkóstoló és vendégeim a világ összes tájáról

Na jó, van némi túlzás abban, hogy az összes tájáról... Angliából és Kanadából. Mégpedig a férjem két nagyobb gyermeke és az egyik unokája van itt látogatóban. Bár a fia - Csaba - gyakran jön hozzánk, a lányát - Gabit - ritkán látjuk. Hát igyekeztem kitenni magunkért. :) És ezt egybekötöttem Anna által kiírt 30. blogkóstolóval.
Nos, ezúttal egy olyan blogot kaptam, ahol szerintem még soha nem jártam. Elkezdtem nézni és írni, hogy mit is készítek el. És csak írtam, csak írtam, csak írtam... Meg még ezt is meg akarom csinálni, meg még ezt is és ezt is... Egyszerűen kimeríthetetlen forrás a Parfé! Nézzetek körül, érdemes! :)
A hummuszt nagyon szeretjük. Általában az tart vissza gyakran az elkészítésétől, hogy nem mindig van itthon Tahinim. Most viszont találtam a Parfén egy olyan receptet, amiben nem Tahini, hanem szezámolaj kell. Hát, irtó gyorsan elfogyott! :)

A tetejére tettem pár csepp sárga chiliszószt a Gastrochili-től. Hiába, én mindenben szeretem a csípőset...


Vendégeim későn érkeztek, így nagy vacsorát nem készítettem.
Sült camembert fűszervajas baguette-tel.

És a kapott blogból készült a mai vacsora egyik fő-fogása: a tökéletes lasagne. Nagyon szerettem Rómában a lasagne-t, de itthon sem készíteni nem tudtam még csak megközelítően hasonlót sem, de nem is találtam olyan helyet, ahol igazi finom lasagne-t lehet kapni. Hát a Parfé blogon találtam egy receptet és a vendégeimnek el is készítettem és tényleg TÖKÉLETES! :))) 

A vacsoráról a többi képet a következő post-ban mutatom meg, mert nem akarok egybe zsúfolni annyi fotót... :O

1 megjegyzés: