2018. január 21., vasárnap

Mákos kockák lemon curd-vel

Mostanában jól bebútoroztam Meyer citromból és - amint láttátok már - készítettem jó sok lemon curd-ot. Hát, most felhasználtam. Istenien harmonizál a mákkal. :) Ötletet egy számomra új blogból szereztem :)


A tésztához: 1 cup (csésze) mák, 1 cup liszt, 1 cup cukor, 1 kk sütőpor, 1 kk szódabikarbóna, 5 dkg olvasztott vaj, 1 nagy tojás, kb. 1/2 dl tej


A száraz hozzávalókat összekeverjük, majd apránként hozzáadjuk az olvasztott vajat, a tojást és a tejet. Sütőpapírral bélelt tepsibe simítjuk és 180 fokos sütőben tűpróbáig sütjük.  Rácson hagyjuk kihűlni, ha kihűlt, lehúzzuk róla a sütőpapírt. Én visszatettem a tepsibe és úgy kentem meg egy üveg (500 ml) lemon curd-el. tetejét megszórjuk kevés kókuszreszelékkel és hűtőbe tesszük, hogy jól összeérjenek az ízek.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése