2017. február 22., szerda

Avokádó saláta

Nagyon szeretem az avokádót. Már a színe miatt is! Valamelyik nap láttam egy videót egy salátáról, amit ma megpróbáltam reprodukálni. Nagyon finom lett a végeredmény! :)


Avokádó saláta
Hozzávalók: 1/4 csésze extra szűz olívaolaj, 1 lime leve, ¼ tk kömény, só, őrölt bors, felezett koktélparadicsom félbevágva (én most háromféle színűt használtam), ½ csésze fekete bab leöblítve, megszárítva, ½ csésze kukorica, ½ vöröshagyma finomra vágva, 1 jalapeno paprika darálva, 2 érett avokádó kockázva, 2 ek aprított koriander

Készítsük el a dresszinget: keverjük össze az olívaolajat, a lime lét és a köményt. Sózzuk, borsozzuk. A maradék hozzávalókat egy tálban vegyítsük össze, öntsük le a dresszinggel és hagyjuk egy kicsit összeérni. 


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése