2016. március 11., péntek

Medvehagymás tojásos nokedli

ráadásul "Feri módra". Az egyik gasztro-csoportba töltötte fel Feri ezt a receptet. Egyszerűen szenzációs! Gyorsan el is készül, mivel ma megyünk le a tanyára, kell itthon hagyjak valami étket a gyerekeimnek. A tojásos nokedli mindig siker. Így felturbózva pedig egészen különleges! :)
Egy nagy csokor medvehagymának a felét apróra vágtam. Beleszórtam egy tálba, hozzáadtam 40 dkg lisztet, kicsi sót, 2 tojást és annyi vizet, hogy nokedlit tudjak szaggatni belőle. Bő, sós vízben kifőztem. 5 dkg füstölt szalonnát apró kockákra vágtam, zsírját kisütöttem. Beleszórtam 5 dkg felkockázott főtt-füstölt sonkát, 2 szál felkarikázott újhagymát, majd ebbe forgattam a kifőtt nokedliket. 3 tojást felvertem egy kicsit kevés sóval, beleforgattam a maradék felaprított medvehagymát és ráöntöttem a nokedlire. Összesütöttem. A végén lehet sózni, borsozni. Hát ugye, hogy egyszerű? :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése