2022. április 23., szombat

Maradék sonka felhasználása

 Szerintem sok helyen marad a húsvéti sonkából. Nálam is és már egy részéből csináltam sonkás kockát. Most a maradékot akartam felhasználni. Férjemnél a krumpli mindig biztos befutó, így most azzal, valamint kétféle sajttal dúsítottam.

Nagyon finom! 💓


Kb. 1 kg krumplit héjában megfőztem sós vízben, meghámoztam és hagytam kihűlni. Nem mértem, de kb. fél kg lehetett a főtt sonka, amit ledaráltam és kevés olajon átpirítottam. A felkockázott krumplit összeforgattam 2 doboz krémsajttal, 1 nagy pohár tejföl felével, 10 dkg reszelt trappistával, majoránnával és oregánóval, majd a lepirított sonkával. Gyengén sóztam, mert úgy éreztem kell bele.

Zsírral kikent edénybe simítottam, lefedtem és 170°C-os sütőbe toltam kb. 20 percre.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése