2020. február 9., vasárnap

Csirkés-zöldséges tészta gyros fűszerrel

Hiába, ahányszor csak tésztaételt készítek, azonnal az jut eszembe, a fiam mennyire rajongana érte... De sajnos most sincs itthon, bár remélem hazajön a napokban, mert biztos marad neki is :)


Csirkmell filét felkockáztam, sóztam, borsoztam és beszórtam Gyros fűszerkeverékkel, majd betettem a hűtőbe kb. egy órára.
Közben kifőztem a tésztát.
1 fej hagymát, 1-1 piros és zöld kaliforniai paprikát felkockáztam, kevés olajon dinszteltem. Hozzáadtam 1 gerezd áttört fokhagymát, majd a csirkehúst.Jól összekevertem és addig pároltam, amíg a hús megpuhult. Ekkor beleöntöttem 1 doboz kukoricakonzervet és a leszűrt tésztát. Jól összekevertem és hőálló edénybe öntöttem az egészet. Tetejére jó sok reszelt sajtot szórtam (majdnem 30 dkg-nyit) és addig sütöttem, míg a sajt ráolvadt.
Itt még a sütő előtti, sajt nélküli állapot látható:


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése